VEEL GESTELDE VRAGEN

Betalen:

Kan ik veilig betalen bij Voor Miauw?
‘’Voor Miauw’’ werkt met de paymentprovider Mollie. Dit betalingssysteem is beveiligd en wordt door een groot aantal bedrijven op internet gebruikt.
Op het moment dat je een bestelling plaatst en je alle gegevens in hebt gevuld heb je meerdere keuzes van betalen.

Op welke manieren kan ik betalen?
Bestelling kunnen worden betaald via: iDEAL, Creditcard, Bancontact (België) en Afterpay via Klarna.

Ik heb een bestelling geplaatst maar de betaling lukt niet. Wat nu?
Voor Miauw werkt met een externe payment provider Mollie.
Dit betalingssysteem is beveiligd en wordt door een groot aantal bedrijven op internet gebruikt.
Wanneer hier problemen of storingen ontstaan kun je direct contact opnemen met mij; info@voormiauw.nl.

Kan ik op rekening bestellen?
Helaas is dit niet mogelijk. Wel ontvang je een factuur in je mail, zodra je bestelling is geplaatst. Bestellingen worden verstuurd zodra de betaling ontvangen is.

 

Verzenden:

Hoe berekenen je de verzendkosten?
Aan de hand van de tarieven van PostNL en DPD (brievenbuspakketten naar België).

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Je bestelling wordt verstuurd binnen 1-3 werkdagen. Vaak verzend ik jouw bestelling gewoon de volgende werkdag.  Bestellingen worden verstuurd via PostNL en DPD. Helaas heb ik geen invloed op de bezorgtijden van PostNL en DPD. Ik kan geen 100% garantie geven dat jouw bestelling de volgende dag wordt bezorgd, ik ben hierin afhankelijk van de service van PostNL en DPD.

Ik heb mijn bestelling nodig voor een bepaalde datum.
Neem contact met mij op via info@voormiauw.nl om te informeren wat er haalbaar is. Ik zal mijn uiterste best doen om het zo spoedig mogelijk te versturen, echter ik kan geen garantie bieden dat je het op tijd zult ontvangen. Dit mede omdat ik geen invloed heb op bezorging door PostNL en DPD.

Kan ik ook een bestelling als cadeau naar een ander versturen?
Dat is zeker mogelijk, het is altijd leuk om iemand anders te verrassen! Vul bij factuuradres je eigen adres in en het adres van de ontvanger bij verzendadres en/of tevens in het opmerkingsveld. Dan zorg ik ervoor dat de ontvanger zijn/ haar cadeau thuisbezorgd krijgt en het feestelijk wordt ingepakt.
In het opmerkingsveld kun je een persoonlijke boodschap schrijven die ik er dan bij voeg. 

Kan ik mijn bestelling ophalen bij een Postnl-locatie?
Dat kan; Kies bij verzending voor 'ophalen bij een Postnl-locatie'.
Na bevestiging van je bestelling maak je een keuze voor je gewenste locatie.

Kan ik mijn bestelling bij jou ophalen?
Nee dat is helaas niet mogelijk.

Ik wil een bestelling plaatsen, maar het product staat op uitverkocht. Wat nu?
Dan kan het zijn dat het product niet meer beschikbaar is.
Je kan altijd even contact met ons opnemen via info@voormiauw.nl

Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging ontvangen. Wat nu?
Mocht de bevestiging niet in je spam terecht zijn gekomen, neem dan even contact op via info@voormiauw.nl dan zoek ik het voor je uit.

Wat zijn de verzendkosten? 
Voor Nederland hanteer ik de volgende tarieven: een brievenbuspakket € 2,95 en pakketpost € 4,95.
Voor België hanteer ik voor pakketpost € 8,95. En voor een brievenbuspakket 4,95 (DPD)
Bestel je boven de € 50,- (NL) of € 65,- (België) dan verzend ik jouw bestelling gratis!

Ik heb al een factuur ontvangen van Klarna maar mijn bestelling is nog niet binnen, hoe kan dit?
Klarna stuurt automatisch een betaaloverzicht nadat ik de order in het systeem heb aangemerkt als 'verzonden', het kan daarom zijn dat je factuur net iets eerder is dan je bestelling.


Retour/ klacht:

Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Ben je ergens niet tevreden over? Ik raad je aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar: info@voormiauw.nl. Dan zoek ik naar een gepaste oplossing.

Ik heb mijn bestelling ontvangen maar mijn bestelling is beschadigd. Wat nu?
Neem contact met mij op via info@voormiauw.nl o.v.v. je ordernummer.
En geef aan welke producten (artikelnummer & aantal) je beschadigd ontvangen hebt, inclusief een foto. Dan zorg ik voor een oplossing.

Ik heb een email gestuurd maar nog geen antwoord ontvangen.
Ik doe mijn uiterste best om binnen 24 uur de email te beantwoorden op werkdagen maar soms duurt het iets langer. 

 

 

© 2020 - 2021 Voor Miauw, de mooiste en meest stijlvolle katten benodigdheden. | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel